Оплата послуг та повернення коштів

Оплата послуг Dealmer

Для того, щоб придбати купон – на Вашому внутрішньому балансі повинна бути необхідна сума. Перевірити внутрішній баланс Ви можете в Особистому кабінеті, вкладка «Ваш баланс». Якщо коштів на внутрішньому балансі недостатньо, щоб придбати  купон який Вас зацікавив – поповніть внутрішній баланс. Зробити це можна також в Особистому кабінеті, вкладка «Ваш баланс». Поповнення внутрішнього балансу можливо за допомогою банківської картки VISA або MasterCard будь-якого банку світу.

Платежі здійснюються за допомогою платіжної системи Portmone на стороні системи. Вчинення платежів повністю безпечно, адже Рortmone.com перша компанія в Україні, яка успішно пройшла міжнародний аудит безпеки на відповідність вимогам стандарту Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) та отримала відповідний сертифікат.

Щоб поповнити внутрішній баланс в Особистому кабінеті, у вкладці «Ваш баланс», в поле «Введіть суму поповнення» – введіть суму в гривні, яку Ви хочете зарахувати на внутрішній баланс. Мінімальна сума поповнення – 1 грн. Потім натисніть на кнопку «Поповнити».

Ви будете переадресовані на сторінку оплати платіжної системи Portmone. Якщо Ви хочете отримати квитанцію про скоєний платіж – вкажіть свій e-mail у відповідному вікні. Потім введіть дані своєї платіжної карти – номер карти, термін її дії та код CVV2 / CVC2 (тризначний код на зворотному боці картки). Натисніть «Оплатити».

Система платежів Portmone запросить підтвердження на здійснення платежу і ще раз вкаже суму поповнення. Підтвердіть здійснення платежу натиснувши на кнопку «ОК». Якщо у Вас підключена послуга 3D-Secure – Ви будете перенаправлені на сторінку свого банку, для введення коду, які відправиться Вам через SMS. Після введення коду натисніть кнопку «Підтвердити».

У разі успішного списання грошей з Вашої картки – Ви будете перенаправлені на сайт Dealmer, і  побачите повідомлення, яке підтверджує отримання оплати і зарахування коштів на Ваш внутрішній баланс. У разі неуспішного списання грошей з Вашої картки – Ви будете перенаправлені на сайт Dealmer, і Ви побачите повідомлення про помилку при здійсненні платежу. Якщо з Вашої картки при цьому були списані гроші – почекайте 10 хвилин. Зазвичай, протягом цього часу, сума повернеться на Вашу картку. Якщо ж списана з картки сума не повернеться на Вашу картку – зв’яжіться зі службою підтримки компанії Dealmer по електронній пошті info@dealmer.com.ua або по телефону +38 (067) 137-08-99.

Повернення коштів

Повернення платежу можливе  виключно в разі помилкового зарахування коштів на внутрішній баланс, при зверненні в протягом 24 годин після здійснення платежу. У всіх інших випадках, повернення грошових коштів неможливе.

Повернення грошових коштів здійснюється тим же способом, яким здійснювалась оплата. Термін повернення – від 1 до 5 робочих днів. З питань повернення грошових коштів звертайтеся в службу підтримки компанії Dealmer по електронній пошті info@dealmer.com.ua або по телефону +38 (067) 137-08-99.

Повернення коштів за куплений купон

Повернення коштів на внутрішній баланс за куплений купон здійснюється виключно в разі обґрунтованої відмови Користувача від послуг / товарів Партнера з причин неякісного рівня обслуговування, обману з боку Партнера, або в результаті недобросовісних дій Партнера щодо Користувача.

Повернення грошових коштів на внутрішній баланс за куплений купон в інших випадках – не здійснюється. Для повернення коштів на внутрішній баланс за куплений купон – зверніться в службу підтримки компанії Dealmer по електронній пошті info@dealmer.com.ua або по телефону +38 (067) 137-08-99.